• Yhteispäivystyksen ”kanta-asiakkaat” – tarvitaanko VIP-palvelua?
  • Lapset ja nuoret seilaamassa palvelujen meressä

Ihmiset tulisi hoitaa alusta alkaen oikeassa paikassa, ilman katkoksia ja pompottelua. Miksi perustasolla ei saada asiakkaan asioita ratkaistua. Miksi jotkut asiakkaat palaavat kerta toisensa jälkeen päivystykseen. Mitä tehdä? Millainen on sujuva siirtyminen erikoissairaanhoidosta peruspalveluihin.

Yhteispäivystyksen ”kanta-asiakkaat” – tarvitaanko VIP-palvelua?

  • Miksi jotkut asiakkaat palaavat päivystykseen kerta toisensa jälkeen? johtajaylilääkäri, Sally Leskinen, Kanta-Hämeen keskussairaala
  • Geriatrin rooli yhteispäivystyksessä, geriatri Niko Rantala, Keski-Suomen sairaanhoitopiiri

Lapset ja nuoret seilaamassa palvelujen meressä

  • Nuorisopsykiatrisen erikoissairaanhoidon osuus palveluiden ketjussa, ylilääkäri Laura Häkkinen, HUS nuorisopsykiatria
  • Lasten palvelut yhdestä paikasta, ylilääkäri Andreas Blanco, Soite